Pagina's

zaterdag 20 september 2014

Kringloop - rommelmarkt

Laatst ging ik met m'n zusje naar de 'grootste' kringloopwinkel van Nederland. Het liep al tegen sluitingstijd, dus veel tijd om te snuffelen was er niet, maar ik heb toch wel 2 leuke borduurwerkjes gescoord. Ze waren weliswaar ingelijst, maar nu ik ze eruit heb gehaald en in de biotex heb gezet, is dit het resultaat.


Ook vond ik een leuke schaal met een groente/fruit afbeelding erop, om de uien en knoflook in te bewaren op het aanrecht.




Vandaag was er een rommelmarkt in ons dorp. Kort na tienen fietste ik erheen, en het was al een drukte van jewelste. Ook hier heb ik nog mooie borduurwerken gescoord en een kussenhoes. Dus vanmiddag maar eens 'ontlijsten' en wassen en dan ga ik maar eens aan m'n project beginnen wat ik in gedachten heb voor deze borduursels.





4 opmerkingen:

  1. Zo, die zijn nu fris van kleur geworden, en die nieuwe vondsten zijn ook heel mooi ;)
    Ben benieuwd naar je nieuwe creatie...

    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om daar wat mee te gaan doen, ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aanwinsten... ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen